Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za kultivovanou diskusi. Jak je vidět ,stálé existují lidé ,kteří přemýšlí o lepší budoucnosti naší země . Já mám tu výhodu,že se jako amatér zajímám o historii a také v tom,že jsem od roku 1990 v pravidelném kontaktu s členem Labour party.

0 0
možnosti
FS

Pro mne osobně je obecně dost těžké připomínat si vznik samostatného československého státu, když zásluhou Klause, Stráského a Mečiara stát ČESKOSLOVENSKO od 1. ledna 1993 ... 23 let neexistuje !

1 1
možnosti
MG

Já se vůbec nedivím, že ministr Herman, který chce abychom se stali německou

spolkovou republikou, se nemůže zúčastnit svátku vniku Československa.

2 0
možnosti
MS

K naší upadající politické kultuře nejvíce přispívá prezident Zeman a jeho hradní suita. :-/

0 3
možnosti
RC

A jsme opravdu jeste nezavisly stat? Pokud si nechame diktovat i od Cinanu, co muzeme a ne, pak mam pochybnosti. Vas stranicky sef a dalsi kolegove to s tim dopisem hodne prepiskli.

1 1
možnosti
MT

Zapomel jste take diktat Nejvyššiho politbyra ÚV Evropske jůnyje..

0 1
možnosti
JB

J98a36n 78B70u60r12d32a

27. 10. 2016 13:15

U výročí 28. října si též připomeňme Karla I., kterému se bohužel v učebnicích dějepisu a vlastivědy nedostává místa.

0 0
možnosti
VR

Pokud byste byl schopen se kriticky podívat na konání prezidenta Zemana, tak byste musel uznat, že s těmi osobními útoky začal právě on již v prezidentské předvolební kampani.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS